მშია

ტაკს. მშია….
წარმოიდგინეთ ძველი უბანი, დიდი ოთახებიანი სახლით, ”დახურული” ეზოთი, ხოდა ასეთი სახლის, მესამე სართულზე, ფანჯარასათან, უფრო სწორედ, შუშაბანდში, ფანჯრებთან ვზივარ მე, ორსული, მშიერი, სტახანოველი… და ვიყნოსაც რომელიღაც ტირანი მეზობლის მიერ გაკეთებულ მოხარშული კარტოფილის სუნს, რომელიც ხახვშია ჩახრაკული. წარმოიდგინეთ ჯერ მოშუშული ხახვის სუნი, მერე კარტოფილთან როა ჩახრაკული, დაუმატეთ ამ ყველაფერს ის რომ მარხვაზე ეს ერთერთი საუკეთესო საჭმელია ჩემ თვალში, იმასაც წარმოიდგენთ რა დღეში ვარ ესე იგი.
მშიაააა….
ორი დღეა უცნაურად ვარ.
მუცელი დამეწია რამოდენიმე დღეა. ცოტა მტკივა ხელის დადებაზეც. გაგუას ველაპარაკე გუშინ, შეიძლება რომ შეგცივდა იმიტომ, შეიძლება გეწყებაო…
ეხლა წავალ ჩაჩავაში, მე-4 გეგმიური ვიზიტი მიწევს, ხოდა ანალიზებსაც ავიღებ.
ზეგ გაგუასთან უნდა მივიდე. ექოც მინდა გადავიღო ჭიპლარი ხომ არ აქვს შემოხვეული, ან რამე მაგდაგვარი.

ესეც ჩემი სურათი:

Explore posts in the same categories: ორსულობა, ECMI

Leave a Reply

